2014. július 16., szerda

6. fejezet – Dögös mérges srácok és elfojtott könnyek


Harry egyre közeledett és közeledett, nem tudtam menekülni, hogy ne Őt bámuljam. Már jó párszor láttam Tylert fél pucéran és ő is határozottan fit, de nem veheti fel a versenyt Harryvel. Harry tetkói csábítóak voltak ellentétben álltak a szép bőrével és az izmaival. A szikár, feszes hasa és a bicepsze látványára leesett az állam. Még sosem láttam olyan nagy lábakat, mint amilyenek neki vannak.

***     

Csatlakozott hozzám a vízben, vízcseppek fröccsentek a hasára és a hajába, addig ment, míg a mellkasáig nem ért a mélység, akárcsak nekem. Kínosan éreztem magam és nem voltam abban biztos mit is teszek, megfordultam és a hatalmas víztömeget bámultam. Bármit láttam az kék volt. A fényes kék az ég horizontján találkozott a tó sötétkék színével a távolban.

- Gyönyörű, ugye? – kérdezte Harry, miközben mellém sétált.

- Igen – fújtam ki a levegőm.

***

Csak álltunk a vízben és jó ideig nem csináltunk semmit, mielőtt elkezdtünk volna mozogni újra és újra, hogy fent tartsuk a testhőmérsékletünk.

- Ez egy kibaszott béna randi volt – sóhajtott Harry, ujjaival a nedves hajába túrt.

- Szerintem csodálatos volt. Még senki sem tett ilyet miattam – válaszoltam, az arcom felé fordítottam, egy puha, valódi mosoly jelent meg az arcán, mert őszinte voltam vele. Majdnem elsüllyedtem, Harry randinak nevezte ezt.

- Még soha senkit sem vittem randizni és nem érdekelt mit gondolnak. Általában elvittem a lányokat egy buliba vagy valami ilyesmi – lefagytam.

- Harry, fogd be – motyogtam, az ujjaim az ajkára nyomtam.

- Mm – nyögött fel, a hírhedt vigyora újból feltűnt, mielőtt a száját határozottan az ujjaimnak nyomta volna. A szívverésem felgyorsult. Megcsókolta az ujjam. Úgy gondolom ez a legromantikusabb dolog, amit valaha velem tettek. Senki miatt sem vert még így a szívem, kivéve Jake- et, akibe öt évig bele voltam zúgva.

- Megyek száradni – mondta Harry, mielőtt lelépett. Faszom. Valamit rosszul csináltam? Megbánta, amit tett? Az ujjaim az ajkamhoz emeltem és csak bámultam utána.

***

Kényelmetlenül éreztem magam, álltam a vízben, a bőröm az ujjaimon eléggé ráncosak lettek. Nem akartam kijönni a vízből, mert akkor szemben kell lennem Harryvel. Éreztem a könnyeket felgyülemleni a szememben, pislogtam, próbáltam visszatartani őket. Minden olyan gyorsan fordult rosszra. Ilyen szörnyű lennék a közelében? Kényszerítettem a lábaim, hogy vigyenek ki a partra, kijöttem a vízből. Reménykedtem, hogy csendben tudok maradni, de a lábaim összeütköztek.

- Hadd vigyelek haza – mondta Harry, nem tudtam semmiféle érzelmet kivenni a hangjából. Sötét szempillái keretezték összeszűkült szemeit, mérgesnek tűnt. A mérges Harry egyértelműen egy vonzó Harry hacsak nem te vagy az, akire haragszik. Nem válaszoltam, csak sétáltam a kocsija felé, egy halk, humormentes kacaj menekült el ajkaim közül. Természetesen elrontottam az egyetlen esélyem ennél a csodálatos fiúnál.

***

Nem szólaltunk meg az egész autóút alatt. A csend fülsüketítő volt. Kínos, fülhallgatót dugtam a fülembe és bámultam ki az ablakon, de nem kapcsoltam be zenét.

- Hannah? Hallasz engem? – kérdezte Harry, mikor leparkoltunk a lakásom előtt. A hangja halk, mintha azt remélné, hogy zenét hallgatok és nem hallom Őt.

- Igen – válaszoltam suttogva, túl halk ahhoz, hogy meghallja.

- Sajnálom. Nem akartam olyan goromba lenni. Én csak, nem vagyok ahhoz hozzá szokva, hogy lány barátaim legyenek – magyarázta bűnös tekintettel. Az állkapcsát összeszorítva tartotta, ami még vonzóbbá tette.

Neki kellene a bűnösnek lennie! Úgy kezelt minket, mint valami szart minden magyarázat nélkül! - Emlékeztetett a tudatalattim.

- Jól van – motyogtam enyhén. Nem tudtam a dühös Harry mellett maradni, amúgy is csak pár napja ismertem. Elbasztam.

***

Kiszálltam a kocsijából, de megtorpantam egy pillanatra, elgondolkoztam, hogy most annak kellene lennie, mint a filmekben, ahol a srác azt ordítja, hogy ’Állj!’, mielőtt elmondja a lánynak mennyire is szereti Őt és sajnálja a dolgokat, mindezt valami drámai beszédben tálalva a szaros közepénél. De nem. Bezártam az ajtót és elsétáltam. Idővel, mikor a járdához értem Harry kiparkolt és elhajtott. Tudtam, hogy hamarosan mennem kell a könyvtárba a műszakomra és ez csak még rosszabbá tette a hangulatom. Az ágyban akartam feküdni és Netflixet nézni. Extra erőfeszítést kellett vennem, hogy gyorsabban sétáljak, ahogy gyakorlatilag szinte áttapostam a lobbin a liftig. A portásnő egy furcsa nézéssel ajándékozott meg, kísértést éreztem arra, hogy bemutassak neki. Semmi ötletem nem volt mi történhetett velem és Harryvel.

Hey Guys!
Meg is jöttem az új résszel, ami igen rövid és hát nem éppen ez az eddigi kedvenc részem, de amint elolvassátok majd rájöttök miért. Nagyon jól haladok a fordítással ahhoz képest, hogy keveset ülök gépnél. 
Köszönöm a 3 kommentárt Donak, Ronnie- nak és Mercynek, remélem ezentúl többen is fogtok kommentelni. Hálás vagyok a 14 pipáért és 17 rendszeres olvasóért!:)
Nadia

8 megjegyzés:

  1. Halika :)
    Nekem tetszett ez a rész, igaz rövid volt, na meg nem igazán értettem Harry viselkedését :/ Mármint vágom, hogy sok egy éjszakás kalandja volt, és nem igazán szokott randizni, de miért volt akkor furaság (létezik egyáltalá ilyen szó? :D ) h megpuszilta az ujját? Mármint Ő nagy ügyet csinált belőle valami oknál fogva amit nem osztott meg senkivel. :D Szóval lehet hogy csak nekem volt zavaros az egész, de nagyon jól fordítasz, és igazán hálás vagyok érte ;)
    Hanna meg nem értem miért érezte úgy, hogy elcseszte, pont Ő nem csinált semmit. :D Igen nem igazán volt tiszta előttem ez a rész pedig természetes barna vagyok XD
    Sok puszi és jó fordítást: ~An.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Angel!

      Nagyon örülök a megjegyzésednek. :)
      Furaság? Szerintem van, hallottam már korábban is. Egyébként én sem értem Harryt és nem is nagyon fog kiderülni még az elkövetkezendő pár fejezetben, de nem akarok spoilerezni. Olvasd és mindent megtudsz! Tudam ez a rész érdekes volt, de minden ki fog derülni!:)
      Én is szarul éreztem volna magam Hannah helyében, szóval Őt meg tudom érteni. :)

      Ölel, Nadia

      Törlés
  2. Szia!
    Csatlakozom, az előttem szólóhoz, ez a rész nekem is elég homályos. Bár én azért megkérdeztem volna H-tól, hogy mégis mi a frász baja van, de ezt az írónőre bízom, szóval...
    Egyébként nagyon jó rész lett, ügyes vagy és várom a kövit!!!
    Puszi!
    Ui: Harry szemszögéből lesz majd rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Do!:)

      Én magamból kiindulva ráordítok és ezzel ijesztem el, de igen az írónő dolga mit ír, minden kiderül idővel!:)

      Ölel, Nadia

      P.S.: A közeljövőben nem.

      Törlés
  3. Per-fect, mint mindig! Egy kicsit furi,de nagyon jo!!! Varom a kovi reszt!!! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mercy!

      Egyet kell veled értenem, örülök, hogy tetszik <3

      Ölel, Nadia

      Törlés
  4. Kedves Nadia!
    Én is csatlakozom az előttem lévőkhöz. Nem értettem Harry viselkedését. Először elmosolyodik, amikor Hannah odadugja az ujjat utana pedig bebunkózik. Elég furcsa ez a számomra. Viszont Hannah viselkedését teljesen meg tudom érteni. Én is egyből magamat kezdeném hibáztatni, de ezt te nagyon jól tudod.
    Nagyon kíváncsi vagyok a következő részre. Siess vele!
    Puszil,
    Ronnie
    P.S.: Haragszom, amiért nem raktál be félmeztelen képet! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ronnie!

      Igen, ismerlek, tudom milyen vagy. Mintha rólad formáztak volna sok mindent ebben a blogban, nem ismered te az írónőt?:D
      Mint már említettem idővel kiderül majd miért ilyen Harry csak ki kell várni.

      Ölel, Nadia

      P.S.: Hahaha, ha annyira akarod úgy látni keress rá a Google- ban :P

      Törlés