2014. július 14., hétfő

5. fejezet – Részeg szobatársak és nem randi randik

Furcsán jó érzés volt a saját hálószobámban lenni, távol Harrytől. Most minden az este történt eseményt át tudtam gondolni. Ahogyan a keze az enyémet tartotta egyszerre volt normális és jó. Egy hosszú nap után már csak egy kellemes, hosszú, gőzölgő forró zuhanyra volt szükségem.

***

Mikor befejeztem a zuhanyzást túlméretezett felsőt és egy jóga nadrágot kaptam magamra, majd visszamentem a szobámba, a telefonomra nézve láttam, hogy van egy nem fogadott hívásom. Tőle. Harrytől. Valamit a kocsijában hagytam? Csodálkoztam, gyorsan visszahívtam, mielőtt berezeltem volna.

- Hello? – az Ő rekedt, férfias most-keltem-fel hangján válaszolt a hetedik csörgés után.

- Felkeltettelek? – kérdeztem, bűnösnek éreztem magam.

- Nem – mondta Harry, de tudtam, hogy hazudik.

- Miért hívtál? – érdeklődtem, amint behuppantam az ágyamba, lekapcsoltam a lámpát ezzel a szobát teljes sötétségben hagyva.

- Nos, arra gondoltam, hogy nem- e szeretnéd ha elmennénk valahova? Holnap. Vegyél fel fürdőruhát a ruhád alá. Mondjuk délben? Ebédelhetnénk aztán meg lóghatnánk együtt vagy valami? – Idegesnek hangzott, én viszont az is voltam.

- Randira hívsz, Harry? – kötekedtem, azokat a szavakat használtam, amelyeket Ő is a kávés eset után. Amire nem akartam, hogy emlékeztessen.

- Nem! Talán. Nem tudom baszd meg – tört meg, én pedig nem tudtam visszafojtani a nevetésem. Ahogy egyre nagyobb kényelemben érzem magam Harry mellett úgy száll el az idegességem. Még mindig rettegtem tőle, de legalább most már tudtam kontrolálni.

- Holnap vegyél fel. A lakásom száma a hat-nulla-nyolc. Majd látlak, Harry – és letettem, nem szerettem volna vitázni. Vettem egy mély levegőt, elmosolyodtam, teljesen boldog voltam. Jó volt arra gondolni, hogy Harry ugyanazt teszi, mint én.

***

A dél hamarabb eljött, mint azt vártam. Egész reggel a házban szaladgáltam. Reggelit készítettem, egy kicsit takarítottam, kivasaltam néhányat Tyler ingjei közül és elkészültem. Egy tizenöt perces vita után önmagammal elhatároztam, hogy magas, keskeny derekú rövidnadrágot veszek fel fekete chiffon blúzzal és szintén fekete, egyszerű bikinit alulra, nem túl nagy meglepetésként Doc Martens cipőt húztam hozzá, egyszerű stílusom van.

Abban a pillanatban, amint leültem kicsit pihenni valaki kopogtatott az ajtón. Meg tudod csinálni, Ő csak egy srác, mondtam magamnak, mikor az ajtó felé sétáltam. Tényleg Harry volt a látogatóm, túlöltöztem ahhoz képest, hogy azt mondta vegyek fürdőruhát a ruhám alá. Mikor kinyitottam a szám, hogy rákérdezzek Ő szólalt meg először.

- Jössz vagy nem? – vigyorodott el, kezeit zsebre dugta és ringatózott a lábain. Nem válaszoltam, de tenyerem egyenesen a mellkasára helyeztem és hátrébb löktem a bejáratból, hogy be tudjam csukni magunk mögött az ajtót. Egy ijesztő morgást hallatott, de ez gyorsan egy szexi önelégült vigyorrá alakult át, teljesen puha ajkai kissé elnyíltak.

- Jössz vagy nem? – újból az ő szavait használtam, a lift felé sétáltam, reménykedtem, hogy nem veszi észre az egyenetlen légzésem vagy ahogy a kezeim tördelem. Alig lépett be a liftbe annak az ajtaja máris záródott, a kezeim a szám elé kellett raknom, hogy ne kezdjek el nevetni.

***

Harry végül lerakott minket a Lakeside Parkban félórányi út után. Már elég sokszor voltam a Michigan – tónál, de még sosem láttam ilyen gyönyörű szögből.

- Wow, ez gyönyörű – mormoltam, a tavat figyeltem nagyra nyílt szemekkel. A viharos kék víz a napfény alatt csak úgy ragyogott, ősz volt, de mégis hívogató látványt nyújtott.

- Ott találkozunk lent. Menj előre, még el kell intéznem pár dolgot – intett a kezével, hogy hagyjam Őt.

- Uh, igen. Rendben – bólintottam, mielőtt lekocogtam a tóhoz.

***

Pár perccel később Harry piknik kosárral, egy sztereóval és néhány takaróval tért vissza. Azonnal elkezdtem nevetni.

- Ez annyira közhelyes!

Harry rögtön elpirult, ideges lett, majd ezt mondta:

- Ezt javasolta a Google. Csinálhatunk mást is ha gondolod.

- Nem! Ez tökéletes – biztosítottam Harryt. A közhely néha jó volt. Ez ezerszer jobb volt, mintha moziba mentünk volna vagy valami egyéb dolog. Mi is volt ez? Egy ’nem randi’ randi? Egy randi? Harry boldognak tűnt, hogy élveztem, amit eltervezett.

***

Megettük a piknikre hozott sonkás és sajtos szendvicseket, válogatott gyümölcsöt és a csoki pudingot (nagyon profi) és csak minimális szinten beszélgettünk. Amint nemsoká befejeztem az evést belerohantam a vízbe.

- Héj! Nem úszhatsz evés után fél órán keresztül! – kiáltott Harry utánam, azt a szabályt használta, amit mindenkinek a szülei is.

- Szard le! – gúnyolódtam, megálltam, mikor a víz elérte a lábujjaimat és leöltöztem fürdőruhára.

- Siess, Harry – kiabáltam, miközben sétáltam befelé a nagyszerű vízbe. Hiába volt hideg megnyugtatónak találtam. Felállt, leseperte az étel morzsákat a nadrágjáról, mielőtt lassan leöltözött volna boxerbe és elindult volna felém.

Sziasztok!:)
Mondtam már mennyire szeretlek titeket? <3 Feljöttem és mit látok? 13 pipa, három komment - Do, Ronnie és Mercy! Nagyon fel vagyok dobódva, illetve 16 rendszeres olvasó, túl a 2000 kattintáson, nagyon boldog vagyok!:)
Ez a rész szerintem nagyon kis aranyosa sikeredett, remélem nektek is tetszeni fog. Már lefordítottam a hetedik fejezetet is, szerintem még a héten minimum egy részt kaptok, még meglátom mikorra sikerül lefordítani a nyolcadikat.
Jó olvasást!
Nadia

7 megjegyzés:

  1. Drága Nadia!
    Fantasztikus lett ez a rész is, akárcsak a többi! Harry egyszerűen olyan kis helyes, de azt hiszem lesz valamikor egy titok, ami felbolygatja ezt az idillt. Nem szeretném elolvasni előre, de alig bírom ki, hogy ne nyissam meg és olvassam el. Annyira PER-FECT!
    Remélem megkapjuk azt a részt! <3
    Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Do!

      Ne nyisd meg és ne olvasd el.:D
      A következő fejezetben ez a kis idill felfordul egy kis időre, de tényleg nagyon kicsi időre, viszont nem szeretnék spoilerezni.
      Örülök, hogy tetszik <3

      Ölel, Nadia

      Törlés
  2. Kedves Nadia!
    Szerintem mindannyi ónk nevében mondhatok egy óriási köszönetet a fordításért. Csúcs vagy!
    Nagyon, nagyon tetszett ez a rész. Bár meglepődtem a káromkodós szövegeken. Azt hittem itt mindenki "jól nevelt". Esküszöm egyre jobban hasonlítanak rám a szereplők. Káromkodás, zavarba jövés. :P
    Nagyon tetszett, ahogy egy nem randi randira hívta. Lehet, hogy maga a helyszín kicsit sablonos, de nekem nagyon tetszett. Egyszer engem is elvihetne valaki.
    Hamar hozd a következőt!
    Puszil,
    Ronnie <3
    P.S.: A következő részhez betehetnél Harryről egy félmeztelen képet. Úgyis adott lesz a szituáció. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ronnie!

      Annyira fel tudsz dobni ezekkel a hiper-szuper-mega hosszú kommentekkel, széppé teszed a napjaim a blogger világban!:)
      Egyáltalán nem jól neveltek csak aranyosak, a kettő nem ugyanaz. Még a végén kiderül rólad íródott a blog..:D
      Engem is elvihetnének, elolvasnék tőle! De tudod a Google ajánlotta..:D

      Ölel, Nadia

      P.S.: Ne is álmodj!

      Törlés
    2. Kedves Nadia!
      Nem csak a blogger világban. ;) Miattam van értelme az életednek. Csak viccelek. ;)
      Puszil,
      Ronnie

      Törlés
  3. Mint mindig, megint remek!!!! Olyan kis cukik ketten, egyutt...Jhaj,hogy imadlak!!!! <3 Varom a kovit!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Mercy!

      Örülök, hogy tetszik, hamarosan fent lesz <3

      Ölel, Nadia

      Törlés