2014. augusztus 28., csütörtök

12. fejezet – Első csókok

- Harry? – suttogtam, majd nyeltem egyet. Mielőtt arrébb lökhettem volna lehajolt és ajkait az enyémekre nyomta. Lesokkoltam, nem mozdultam. Puha ajkai durván tapadtak az enyéimre, igényelték, hogy visszacsókoljam. Kezeit levezette a csípőmhöz, kiskörökben dörzsölte a bőröm azon részét, amelyet nem takart a felső. Felemeltem kezeim és a nyaka hátuljára raktam, ezzel közelebb húzva magamhoz. Az ajkai szívták és húzogatták az enyémet, nyelve átszaladt a számba. Mindössze kissé nyitottam csak ki a számat, így kontrolálva Őt. Eufórikus érzés volt; szenvedélyes. Megmozdítottam a kezeim ezzel beletúrva a hajába, rángattam és ez izgalmas volt.

- Oh basszus, Harry – nyögtem, a csípőm felemelkedett találkozva az övével. A teste felpezsdített engem, elterjedt benne, majd bennem. Úgy csókoltam Őt, mint még soha. Harry nagyon szenvedélyes volt, a szája arra késztetett szeressem a sajátom. Vonzottak a kezei, a dudor a nadrágjában, tudtam annyira élvezi ezt, mint én.

- Hannah, többet – zihálta Harry, törte meg a csókunkat, de nem elég időre ahhoz, hogy vegyen egy mély levegőt. A kielégítetlen ajkai újból találkoztak az enyémekkel, élveztem, hogy ily’ módon gondolhatok a racionalitásra vagy arra, hogy állítsam meg. Az íze nem olyan volt, mint már másoknál megtapasztaltam, tejkaramellás cukor és sör íze volt. Emiatt az összes előző csókom nem tűnt olyan jónak. Nem lehetett ezzel összehasonlítani. A kezeim Harry ingjének az elejére vittem, felfutattam a lapos, ám kockás hasára. Ujjaim puhán érintették a bőrét, de ez elég volt ahhoz, hogy erősítsen a szorításán. Ő lángolt, mi lángoltunk. Száját elmozdította a duzzadt ajkaimtól a nyakam felé, addig vonszolta ajkát a bőrömön, míg el nem ért a kulcscsontomig, ahol belemélyesztette fogait az érzékeny bőrbe.

- Kérlek, többet – kértem meg, megemeltem a testem, hogy találkozzon az övével. Olyan volt az ajka a bőrömön akár a víz a tűzön. Mágikus, amit a szájával művelt, minden pillanatban, amikor elérte a zúzódásokat olyan volt, mint valami kegyetlen kínzás, a tűz terjedt tovább. Ki szeretette volna irtani ezt a tüzet, de az nem fog eltűnni. Harrynek valószínűleg nagyobb tapasztalata van csókolózás terén, de úgy tűnik, nem érdekli. Valószínűleg kedveli ezt. A szívem vadul ver, dobog, fenyegetően tör ki a mellkasomból minden perccel egyre jobban. Több érintésre volt szükségem, felrántotta a fejét vissza az ajkaimhoz, eltűntetve a távolságot a fejeink között. Az arca sima és tisztára borotvált, ezzel még élvezetesebbé téve mindent. Minden érzés egyre erősebb lett, nyilvánvaló és kifejező.

***

Tudtam, hogy most nem vagyok többre képes, megtörtem a csókot, nehezen lélegeztem.

- Faszom – motyogtam, rájöttem mit is csináltunk.

- Ez… - kezdte Harry, a hangja tele volt érzelmekkel.

- Úristen – pánikoltam, felfutattam az ujjaim a hajamba. Térre volt szükségem. Nem tudtam úgy gondolkozni, hogy Harry csak pár centire volt tőlem, minden emlékeztetett a csókunkra körülöttem és rajtam. Kimásztam az ágyból és hátráltam, majd nekidőltem a falnak.

- Nem úgy értettem! – mondtam. Nem voltam benne biztos, hogy ez bocsánatkérésnek vagy magyarázatnak indult.

- Hannah – szakított félbe Harry, kiszállt az ágyból és megára kapta a sötét farmerját, mielőtt felém sétált.

- Harry, kérlek, ne most. Levegőt kell vennem – suttogtam, felkészültem arra, hogy arrébb lököm, ha közelebb jön. Harry riadtnak nézett ki, a szemeiben a megbántottság és aggodalom érzése keveredett.

- Ez rendben van. Nem tettük semmi rosszat. Gyere ide – hívott oda magához, a hangja gyengéd és csábító volt.

- De… - kezdtem, mielőtt Harry újból félbeszakított volna.

- Nem randizol senkivel, engem kivéve. Mind a ketten felnőttek vagyunk, biztos vagyok abban, hogy semmi baj sincs azzal, ha csókolózunk – biztosított Harry, szemeink intenzíven tapadtak össze.

- Te… te nem gondolod, hogy egy ribanc vagyok, ugye? – csúszott ki a számon, kétségbeesetten akartam, hogy Harry tagadja ezt.

- Oh kibaszottul nem vagy az! Ne gondolj magadról ilyeneket! – figyelmeztetett, összeráncolta szemöldökét, hangja figyelmeztető volt.

- Csak aggódtam – motyogtam, majd léptem egyet felé.

- De ne – suttogta, körém zárta kényelmet nyújtó karjait egy ölelés erejéig. Lassan visszacsoszogtunk az ágyamba, visszafeküdtünk a takarók alá, gyakorlatilag összebújtunk. Tényleg szükségem volt most a karjaira magam körül.

***

Kis idővel később ébredtem fel, rájöttem, hogy elaludtam kicsivel az után, hogy… Ez tényleg forró pozíció. Elpirultam az emlékekre, alapvetően forró árvízben tengődtem. Ő annyira édes volt ezek után, ez valami olyasmi volt, amit még sosem csináltam egy fiúval sem. A fiúknak ritkán van kapcsolata a gimiben, általában csak annyi, hogy smárolunk valakivel, hogy megtudjuk milyen érzés is az. Harry mellettem feküdt, a hátam a mellkasának nyomódott. Éreztem az egyenletes légzését a nyakam hátulján, emlékeztetve a jelenlétére. Nem voltam abban biztos milyen kapcsolat is volt kettőnk között. Alig, hogy barátoknak tudom hívni magunkat, belegondolva abba, hogy nem egyszer aludt már velem, sosem beszéltünk igazán a személyes életünkről. Semmit sem tudtam Harry Stylesról, de elég forró helyzetbe kerültünk pár órával ezelőtt. Tyler azt gondolta valószínűleg dugok Harryvel, próbálom ’levezetni a stresszt’, ahogyan ő hívja. Én nem így gondoltam ezt. Ahogyan Harry szemei megcsillantak a szenvedélytől, amikor azt mondta nem vagyok ribanc boldognak tűnt, hogy megcsókolt. Tudtam nem tudok majd távol maradni tőle. 

Sziasztok!
Sietősen rakom fel nektek a részt, mert megyek el köszönöm a 38 rendszeres olvasót, a 3 kommentárt és a pipákat, a komikra holnap válaszolok! Remélem tetszik a rész, gondolom már sokan vártatok erre, következő rész jövőhét szombaton, The Fighterben jövő hét pénteken.
Jó olvasást!
Nadia

1 megjegyzés: